XXXV JORNADES UNIVERSITAT-EMPRESA LLEIDA

DESXIFRANT EL FUTUR DE LA GESTIÓ DE MÀRQUETING EN UN MÓN CANVIANT - IA

 Descarregar Pdf

Data: 7 de maig de 2024

Lloc: Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera, Campus de Cappont de la UdL (C. Jaume II, 67)

Matèria bàsica transversal presencial de 2 ECTS

 

Programa:

 

9.30 – 9.45h Inauguració de la XXXV Jornada Universitat-Empresa de la UdL

 

9.45 – 10.45h Intel·ligència Artificial per impulsar el creixement empresarial: de la promesa del Màrqueting a l'Experiència de Client.

A càrrec de la Sra. Sandra Arcos, Fundadora d'OlisTIC; Consultora experta en Intel·ligència Artificial i Experiències Immersives; Assessora en Màrqueting a Cecot i Assessora en Organització Empresarial a ACCIÓ

 

10.45 – 11.15h Pausa café

 

11.15 – 12.15h Rediseñando la experiencia a través de las tecnologías inmersivas y la IA Generativa

A càrrec del professor Carlos Flavián, catedràtic de Marketing a la Universidad de Zaragoza i director del METODO research Lab.

 

12.15 – 13.15h I Ara què? La IA a la Pràctica amb GFT: Exemples i Límits Reals.

A càrrec de la Sra. Marta López Preil, Employer Branding Manager a GFT i Responsable de la Oficina de GFT Lleida i del Sr. Jordi Murgó, Expert en ciberseguretat a GFT i al Departament Antifrau de BBVA.

 

16.00 – 17.00h El poder de la Intel·ligència Artificial en la presa de decisions comercials: El cas de la Cooperativa Falset-Marçà

A càrrec del Sr. Xavi Domènech i Munté, Gerent de la Cooperativa Falset Marçà

 

17.00 – 18.00h El cambio pasa por ti

A càrrec del Sr. Víctor Pérez Pérez, Especialista Advance Analytics i Dirección Corporativa de Dato a Mapfre.

 

18.00h Cloenda

 

Quotes d’inscripció:

  • Estudiantat de la UdL AMB matèria transversal: 36,92 €
  • Estudiantat de la UdL AMB matèria transversal - Família nombrosa general ( 3 fills ): 18,46€
  • Estudiantat de la UdL AMB matèria transversal - Família nombrosa especial: 0€
  • Estudiantat de la UdL AMB matèria transversal - Minusvalidesa: 0€

 

Termini d’inscripció

Del 8 d'abril al 6 de maig de 2024

 

 

Crèdits

La Universitat de Lleida reconeix l'assistència a la XXXV Jornada Universitat-Emprea Lleida: Desxifrant el futur de la gestió de màrqueting en un món canviant - IAamb 2 crèdits de la matèria transversal ECTS (36,92 euros).

Per a l'obtenció dels crèdits transversals, serà obligatòria l'assistència al 80% de les sessions i en acabar la jornada, s’haurà de realitzar un treball de 1.000 paraules sobre una sessió a escollir per l’estudiant i lliurar-lo com a molt tard el dia 24 de maig a l’adreça JornadesMarqueting@UdL.cat

 

L'estudiantat que vulgui el certificat de matèria transversal haurà d'abonar les taxes d'inscripció.

 

 

INSCRIPCIÓ ALUMNAT AMB DRET A MATÈRIA TRANSVERSAL

Enllaç per les inscripcions: https://bit.ly/36ATHMs

En cas de problemes o incidències amb la inscripció, contactar amb el CAU-TIC:   CAU-TIC Alumnes 

 

 

INSCRIPCIÓ GENERAL

Aquesta inscripció és per qui estigui interessat en assistir. És gratuïta i no dóna dret a obtenció de Matèria Transversal, però cal formalitzar-la enviant un correu electrònic a: JornadesMarqueting@UdL.cat

 

Per més informació:
 
Departament d'Economia i Empresa
Despatx 2.35
Facultat de Dret, Economia i Turisme
973 70 32 08
 
   Darrera modificació: